HOME » Advertentieprotocol schoenen

Advertentieprotocol schoenen

Met het advertentieprotocol van Circulair met Flair, speciaal voor schoenen, voorkom je teleurstelling bij jezelf, bij je koper en voorkom je stagnatie van je verkoop.

Het online aankopen en verkopen van schoenen is van alle kledingstukken het meest risicovol, niet vanwege de transactie maar vanwege gezondheidsaspecten. Schoenen dragen je en mogen als gegoten zitten. Online schoenen kopen is dan ook niet de ideale manier. Tenzij je natuurlijk weet om welk merk of model het gaat. Daarnaast weet je ook niet hoe het met de voethygiëne van de verkoper gesteld is. Er is niets zo besmettelijk als voetschimmel en kalknagels. dus het volgende dient in ogenschouw genomen te worden:

Schoenen

  • Merk
  • Maten duidelijk aangeven in NL, EUR, UK of CN
  • Lengtemaat binnenkant schoen in cm
  • Kleur of kleuren overeenkomstig of benadert het CMF nummer Kleurenapp .
  • Materialen: Zool, buitenkant en binnenkant
  • Staat hoort bijna nieuw te zijn. In geval van schimmelnagels of voetschimmel géén schoenen verkopen of kopen in verband met de verhoogde kans op besmetting! Zie blog over behandeling voetschimmel of kalknagels en hoe schoenen zó te behandelen tegen schimmels dat de schimmel niet meer overdraagbaar is.
  • 6 foto’s waaronder één voorkant, één achterkant, één zijkant, één detail , één geheel en één merk/label/maat.

Afhankelijk van het merk schoenen ontdek je zo de ideale schoenmaat
Meet de lengte en de breedte van je voet door je voet op een blad papier te zetten en een streepje te zetten bij je grote teen en de achterkant van je hak én links bij je hallux valgus en rechts bij je kleine teen. Tel bij de totale lengte van je voet 0,5 cm op en kijk in onderstaande tabel.